2010. november 22., hétfő

Megy ez nekem!

Úgy érzem, hogy egyre jobban megy nekem ez a blog írás. :) A viccet félretéve, nagyon élvezem most már ezt a blogolást is. Szombaton gyömbérkalácsot sütöttünk a gyerekekkel, mert jöttek hozzánk vendégek vasárnap. Mondanom sem kell, hogy a vendégeknek már alig maradt belőle valami, ezért sütöttem egy mazsolás kalácsot is, hogy legyen mivel megkínálni őket. Szombaton Melinda kérésére paradicsomleves volt a leves és csirkepörkölt tésztával a második. Már nagyon régen főztem csiripörit, és ez most kifejezetten jól sikerült. Vasárnap pedig maradék tésztából készült paradicsomos-zöldfűszeres tészta sajttal megszórva. Ja és húsleveske.
Már gondolatban teljesen előkészítve a karácsonyi menü is! Én leszek szenteste a házigazda.
A mai ebéd is nagyon finom lett. A leveshez maradék krumplipürét használtam fel. A tészta pedig tökéletes lett. Mindenféle gombás ételt imádok.
Vár még rám egy torta, amit valamiért nagyon halogatok. Miért? Ha kész lesz megmutatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése