2010. november 16., kedd

Első naplóm!

Soha életemben nem vezettem naplót, ezért most mindenféle furcsa gondolat kavarog a fejemben, arról, hogy miről is írjak. Ma nem volt itthon a kismanóm, dédizett egy kicsit. Már nagyon hiányolták mamáék. Ezért ma csak könnyű ebédet főztem, pesto-s tésztát. Az öcsémtől kaptam a pesto-t, amit mindenki dicsér és divatos imádni, de nekem sajnos most sem sikerült összebarátkoznom vele. Megettem, mert éhes voltam, de nem lesz a kedvencem. Kár, hogy levest nem főztem. :( Viszont készítettem egy olyan tortát, amitől nagyon féltem, sőt rettegtem: egy lovacskát. Embert és tárgyakat bármikor készítek, de az állatok valahogy nem mennek annyira, úgy érzem. Persze a barátnőm és a férjem szerint nagyon szép és szuper, de én még mindig maximalista vagyok és sohasem vagyok elégedett a műveimmel. (Legalábbis nagyon ritkán) Ennek megfelelően, hogy előre rettegtem tőle, természetesen minden kiesett a kezemből, szétmázgálódott, elszakadt és, stb. De kész lett És akinek készült, annak nagyon tetszett.A pesto-s tészta receptjét talán nem fogom leírni, mert nekem nem jött be. Megyek is a gyermekeimért és összeszedem őket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése