2010. november 18., csütörtök

Brassói

A tegnapi ebéd, sajnos vacsorára már nem volt olyan finom, mint délben, mert kint hagytam és a hal sajnos megromlott. :( Apa sajnos nem tudta megízlelni. A leves sem jött be neki annyira, mint reméltem, sőt a gyerekeknek sem, ezért megint :( Tehát ennek köszönhetően ma nem rugaszkodtam el nagyon a valóságtól és egy hagyományos ebédet készítettem. Vettem egy gyönyörű darab csontos karajt, a csontból levest, a sovány husiból brassóit, a zsírosabb leeső nagyobb darabokból pedig fokhagymás sült húst készítettem. Apa biztos fog neki örülni! :) Tegnapról még maradt egy kevés krumplipüré, majd azt adom hozzá neki. A brassói elkészítésében segített az én kis mukim is. Nagyon cuki volt, mert minden egyes darab fokhagymát egyenként körbenyalogatott. :) Még szerencse, hogy csak mi eszünk belőle. Nem baj, legalább kiűzi belőle a bacikat. Most jó fokhagyma szagú lett. :D
Vacsorára előkészítettem a gesztenyéket, bevagdostam és beáztattam. Este megsütöm. Holnapra pedig lesz puncspogácsa. Már súlyozódik a hűtőben. Ha kész lesz, megmutatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése