2012. április 18., szerda

Háromhetente

Frissen főtt, gőzölgő tejfölös karfiol levest kanalazva írom ezt a bejegyzést, ezen a hűvös estén. Ismét eltelt majd' három hét, de ez a hétvége zsúfolt lesz és nem biztos, hogy blogot is lesz időm írni. Az elmúlt időszakban megkaptam a Delimanochefs nyereményjáték elmaradt ajándékát, nevezetesen a Stahl Judit szakácskönyvet (Gyors muffinok).
Előfordul, hogy hét közben is tortázgatok éjszakánként, már csak megszokásból is. Fenn kell tartani a szintet! :)))) Április első hetében történt, hogy péntek reggel kellett magammal vinnem két tortát is egy munkatársnak (az egyik a férjé, a másik a gyermeké). Már szerdán el kellett készítenem a tortákat, hogy péntek reggel készen álljanak, mert csütörtökön színházban voltunk, amiről korábban teljesen el is feledkeztem. Szerda éjjel két torta, másnap reggel hullafáradtság, este színház (nagyon jó volt), hullafáradtság és péntek estére még három torta.
Először lássuk a két péntek reggelre elkészültet:
Pénzköteg torta citromos krémmel a férjnek és egy orrszarvúbogár csokis krémmel a "bogaras" nagyfiúnak (semmiképpen nem katicabogár!).

Péntek este készültek:
Egy távirányító csokis krémmel szintén egy munkatárs férjének, ami akár lehetett volna telefon, vagy újraélesztő baba is. :)
Húsvéti nyuszis torta tejszínes-mascarpone-s krémmel és erdei gyümölccsel.
Torta nyuszikkal csokis krémmel, szintén húsvétra anyóséknak.
 Tojáskoszorú mézeskalácsból.
 Mézeskalácsok.
 Hatosfonatú kalács, ami megrepedt, mert túl szoros volt a fonás.
 Charlotte tejszínes-túrós töltelékkel és eperrel. Először készült újra a konyhámban a TV Paprikás műsor óta.


Már nem emlékszem pontosan, hogy szerdára, vagy csütörtökre készült ez a két torta az oviba, két kisfiúnak szülinapra.
 Fekete pókemberes torta vaníliás krémmel.
Villám Mcqueen tejszínes-túrós eperrel.

Szombaton a fodrászhoz menet még beadtam egy Millennium falcont egy kolléganő testvérének a szülinapjára, ami mellesleg belül fekete erdő ízű volt.

És végül a mostani kedvenc Petikének a 6. szülinapjára készült Matuka torta. Nem féltem tőle előre, nem tervezgettem, egyszerűen csak nekiestem. És ment minden egyszerűen, bakik nélkül. Puncsos krémmel töltöttem. Air brush-al fújtam olyan rozsdásra.

3 megjegyzés: