2012. április 1., vasárnap

Delimano nyeremények

Pár hónappal ezelőtt kezdődött el az a receptverseny, amit a Delimanochefs hirdetett meg. Természetesen én is beneveztem ebbe a versenybe és legnagyobb boldogságomra először bejutottam a legjobb 300, majd a legjobb 100 játékos közé. Bár nagyon szerettem volna megnyerni a fődíjat, ami egy Toszkán egyhetes főzőtanfolyam, nem vagyok elégedetlen, mert csodás ajándékokat kaptam. Pénteken érkeztek meg és azóta folyamatos tesztelés alatt állnak. Imádom a delimano kerámiabevonatos edényeket, csodás bennük készíteni bármit is, nagyon szuperek a kések, egyszóval minden tökéletes! :)))) Annyira örülök ezeknek a csodálatos ajándékoknak! Nem is tudok más szavakat használni, mint a csodálatos, tökéletes, stb...
Jöjjenek a képek:
Delimano starter+ készlet, delimano wok, delimano daisy edényvédő.
Edénykészlet doboza+wok.
Miracle blade késkészlet ugyanúgy kirakva, mint a dobozon.
Késkészlet+üveg vágódeszka+öt részes üveg ételtároló szett.

Már a kések is ki lettek próbálva, meg a vágódeszka is. Egyedül az ételtároló maradt még szűz.

1 megjegyzés:

  1. Szívből gratulálok! :-) Használd egészséggel! A jövőben is hasonló sikereket kívánok! Puszi!

    VálaszTörlés