2012. július 3., kedd

Válasz a kérdésre

A Facebook oldalamon kitettem egy fotót és alá a kérdést, hogy mi lehet ez? Közkívánatra most elárulom: cukkinikrém. Bizony, bizony! Nem padlizsánkrém, hanem cukkinikrém. Nagyon izgatta a fantáziám már egy ideje, tehát belevágtam. Két nagy darab cukkinit hosszában elvágtam ketté, majd a vágott felüket bekentem olajjal. Egy nagy tepsire fektetve betoltam a jó forró sütőbe (200 fok légkeveréssel) és jó lottyadtra sütöttem.kb. 30 perc alatt. Egy mély tálba raktam, kicsit kanállal feldaraboltam, majd adtam hozzá egy fej tisztított vöröshagymát, egy gerezd fokhagymát, sót, borsot, kb. 2 ek. mustárt és egy deciliternyi olajat. Alaposan összeturmixoltam és jól lehűtöttem. Puha kenyérrel, vagy pirítóssal naggggyon finom!


Bátran ajánlom a próbálkozást más zöldségekkel is. Ezt a krémet el tudom képzelni pl. paradicsommal, vagy kaliforniai paprikával, stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése