2012. február 11., szombat

Elvonási tünetek

Lassan elvonási tüneteim kezdenek lenni az elmaradt blogírással kapcsolatban. A számítógép monitorját nézhetem így is egész nap, de hiányzik a többi blog olvasása, amit esténként gyorsan, kutyafuttában lerendezek, de az mégsem olyan, mint amikor szépen lassan elolvasom, kommentelek, stb. Az írásra pedig már végképp nem marad idő ilyenkor. Olyan gyorsan telnek a percek esténként! És olyan gyorsan kell aludni, mert hamar reggel lesz!
Szóval próbálom bepótolni az elmaradt dolgokat szépen, sorban. Tulajdonképpen "csak" egy hét maradt ki. A múlt hétvégén a sóginő rendelt két tortát egy kiadós disznóvágás utáni szülinapi bulira, ahol még külföldi vendégek is voltak. Az első egy főzött gesztenyekrémes torta volt, amit a krém elfogyása után (az egészet betöltöttem a tortába és nem maradt díszítéshez) tejszínhabbal dekoráltam. Hogy ne legyen olyan snassz, gesztenyemasszából apró szíveket készítettem, amiknek az egyik oldalát csokiba mártottam.
Egészségileg nem voltam a top-on, ezért nagyon gyorsan készítettem mind a két tortát, de valahogy a fotózásra már nem jutott idő, így mind a kettőt indulás előtt, dobozban, vagy éppen még a pulton fotóztam.
A második torta egy szexi torta. Életem első ilyen jellegű tortája, de azért ízléses és gusztusos. A kérés egy női torzó volt fűzőben és bugyiban. A bugyinak pirosnak kellett lennie, míg a fűzőnek feketének. A mellek pedig azért olyan nagyok, mert az is külön kérés volt, hogy jól fel legyen a hölgy mellesleg tuningolva.  Deréktól felfele csokis, míg deréktól lefele vaníliás krémet kapott.

Hétfőn még egy gyors tortácska is befigyelt a sorba egy Melinda korú kislánynak, aki egy korábbi tortám alapján választotta ki magának a szülinapi tortáját. Ez pedig a westie torta. Mivel egyáltalán nem szeretek teljesen egyforma tortákat gyártani, megint más lett.
Na ugyanennek a kislánynak a hétvégi bulijára készült a Hannah Montana torta. MMS-ben kaptam meg a kedvenc Hannah Montana-s pizsi fotóját, amit ostyára varázsoltattam a cukiban. Ezért ne várjatok profi minőséget a fotótól. A körítés olyan sztárosan csillagos és csillogós lett. :)))
Bár a fotó sem a legjobb és a csillámport nem egészen úgy adja vissza, mint az életben.

Ja, és most jutott eszembe, hogy még pénzköteg tortát is csináltam, de azt már le sem fotóztam. Természetesen az is egy picit más volt, de lényegében ugyanaz! :)

A mostani hétvége  kedvence a star wars torta, ami egy újabb variáció ugyanarra a témára. Kaptam egy fotót, ami alapján dolgoztam. Egészen érdekes így dolgozni. A kérés az volt, hogy jóóóóóó nagy legyen, mert sokan lesznek rá és különben is finom lesz, tehát el fog fogyni. :))) Bal oldalon Darth Vader, aki csokis krémet kapott, jobb oldalon egy birodalmi rohamosztagos, aki vaníliás krémet és málnát kapott.

Örömömre szolgál, hogy nagyon nagy sikert aratott a torta és az ünnepelt nem is akarta megengedni, hogy felvágják. Először felvette a Star wars-os pólóját és fényképezkedett a tortával együtt. :)))) Cuki!
Végül azért a lábánál kezdve felvágódott a torta is.

A főzés is maradt egyenlőre a régi, de már fotózásra sajnos nem jutott idő, így elégedjetek meg a szavaimmal. Hétfőn a tárkonyos raguleves mintájára készült tejszínes-savanykás zöldségleves rozmaringos csirkemell labdacsokkal, amolyan galuskaszerűen és lasagne volt az ebéd. Másnapra pirított tésztaleves és sertésflekken gombás rizzsel és túrófánk házi szedermártással. Szerdán mama féle káposztás tésztát ettem, míg csütörtökön és pénteken apa féle paprikás krumpli volt ebédre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése